+(374)60-440-552
sitemap
Աշխատատեղեր
Բարի գալուստ ՔԱՐԴ ԱգրոԿրեդիտ ՈՒՎԿ ՓԲԸ: Մեր ընկերությունը, հավատարիմ մնալով իր սկզբունքներին, միշտ ստեղծում է աշխատանքի հավասար հնարավորություններ և գործնական այնպիսի միջավայր, որտեղ հնարավոր է գրանցել ինչպես մասնագիտական, այնպես էլ անձնական աճ: ՔԱՐԴ ԱգրոԿրեդիտ-ը մշտապես նպաստում է իր անձնակազմի պրոֆեսիոնալ հմտությունների զարգացմանը և ընկերության ներսում ունեցած առաջընթացին: Մեր մոտեցման հիմքում ընկած է խորը հարգանք յուրաքանչյուր անհատի հանդեպ: Մենք գիտակցում ենք, որ մեր հաջողությունը պայմանավորված է ՔԱՐԴ ԱգրոԿրեդիտ-ի աշխատակիցների նվիրվածությամբ ու եռանդով:

Միացե՛ք մեզ, եթե ցանկանում եք ընդգրկվել մեր թիմում, որտեղ անձնական նվիրումը, հավասարությունը և պրոֆեսիոնալիզմը գլխավոր նախապայման են:
Մեզ հետ աշխատելու առավելությունները
  • Ոչ Ֆինանսական Խրախուսումներ
    Առողջության ապահովագրություն
    Ուսուցման և վերապատրաստման հնարավորություն
    DayOff-ի հնարավորություն
    Թիմային հավաքույթներ և միջոցառումներ
  • Վարձատրություն և ֆինանսական խրախուսում
    Մրցունակ աշխատավարձ
    Բոնուսային համակարգ
    Պարգևատրումներ
    Հանգստին կամ ֆիզիկական առողջության վերականգմանն ուղղված  ֆինանսական փաթեթ
Միացեք մեր թիմին
  • Մասնաճյուղի ղեկավար/ Վարկային մասնագետ
    Տեղադրվել է` 17.09.2025 Վերջնաժամկետ: 16.10.2025
    Աշխատանքի նկարագրություն
    Պաշտոն՝ Մասնաճյուղի ղեկավար/ Վարկային մասնագետ, Եղեգնաձոր մ/ճ աշխատելու համար
    Պահանջներ

    ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՆԿԱՐԱԳԻՐ    

    «ՔԱՐԴ ԱգրոԿրեդիտ» ՈՒՎԿ-ն փնտրում է վարկային մասնագետ: Վարկային Մասնագետն իրականացնելու է պոտենցիալ վարկառուների նախնական ուսումնասիրություն, ինչպես նաև տեղում այդ հաճախորդների հետ աշխատանքների կազմակերպում` վարկային առաջարկների կազման համար անհրաժեշտ տեղեկատվության ստացման և ֆինանսական վերլուծություն իրականացնելու նպատակով:

    ՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

    -Վարկային հաճախորդների ակտիվ ներգրավման աշխատանքների իրականացում,

    -նոր և ընթացիկ հաճախորդների հետ մշտական աշխատանքի իրականացում,

    -վարկային հայտերի ուսումնասիրություն, այցելություններ -հաճախորդների գործունեության վայր և նրանց ֆինանսատնտեսական և սոցիալական վիճակի վերլուծություն,

    -վարկային ռիսկերի գնահատում, ներառյալ հաճախորդների վարկունակության, վճարունակության ևգրավի գնահատում,

    -վարկային կոմիտե վարկային գործերի ներկայացում,

    -վարկային փաթեթի ձևավորում և վարկերի տրամադրում,

    -տրամադրված վարկերի պարբերական մոնիտորինգի իրականացում։

    ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ

    - Բակալավրի կամ ավելի բարձր որակավորում,

    - թիմում աշխատելու ունակություն,

    -ՀՀ տնտեսության ընթացիկ զարգացումների վերաբերյալ իրազեկվածություն, մասնավորապես գյուղատնտեսության ոլորտում,

    -ՀՀ գյուղական տարածքների վերաբերյալ իրազեկվածությունը ցանկալի է,

    - Վարորդական իրավունքի առկայություն (մեքենա վարելու կարողությունը կդիտվի որպես առավելություն):

    ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁ

    Պայմանական` կախված թեկնածուի մասնագիտական որակավորումից և համապատասխան աշխատանքային փորձից։ Հետագայում այն ունենալու է ուղիղ կապ սպասարկվող վարկային պորտֆելի ծավալից և որակից։

    ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

    «ՔԱՐԴ ԱգրոԿրեդիտ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ-ն իր աշխատակիցների համար սահմանում է արտոնությունների փաթեթ, այդ թվում տարեկան պարգևավճար, ապահովագրական փաթեթներ, արտոնյալ պայմաններով բանկային ծառայություններ, բազմաբնույթ վերապատրաստումներ, անհատական մասնագիտական զարգացման պլան և այլն:

    ԴԻՄԵԼՈՒ ԿԱՐԳԸ

    Հետաքրքրված անձինք կարող են իրենց ինքնակենսագրականը (CV) ուղարկել hr@card.am էլ. հասցեին՝ նամակի թեմա դաշտում նշելով հաստիքի և վայրի անվանումը (« Եղեգնաձոր մ/ճ») կամ  ինքնակենսագրականի (CV) թղթային տարբերակը նեկայացնել Ընկերության գլխամասային գրասենյակ. հասցեն՝ Երևան 0037, Ազատության 1/21 կամ տարածաշրջանային գրասենյակ։

  • Հետգործառնական մասնագետներ
    Տեղադրվել է` 30.09.2025 Վերջնաժամկետ: 30.10.2025
    Աշխատանքի նկարագրություն
    Պաշտոն            Հետգործառնական բաժնի մասնագետ Աշխարհագրական տարածք`     Աշտարակ քաղաք
    Պահանջներ

    ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՆԿԱՐԱԳԻՐ    

    Իրականացնել վարկավորման գործընթացի հետ կապված վարկային, երաշխավորության, գրավի պայմանագրերի պատրաստում:

    ՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

    - Իրականացնել գրավի պայմանագրերի կազմում և դրանց նոտարական վավերացում, անհրաժեշտության դեպքում նաև դրանց պետական գրանցում ՀՀ կառավարությանն առընթեր անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեի սպասարկման գրասենյակներում,

    - Ընկերության համակարգչային ծրագրում մուտքագրել հաճախորդի տվյալներ և վարկային, գրավի ու երաշխաավորության պայմանագրեր,

    - վարկային փաթեթների կազմում և հաշվառում, ինչպես նաև այլ աշխատանքներ՝ կապված փաստաթղթերի կազմման և շրջանառության հետ,

    - ապահովել հաճախորդի կողմից փաստաթղթերի պատշաճ ստորագրումը։

    ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ

    1. Բարձրագույն տնտեսագիտական կամ տեխնիկական կրթություն,
    2. Աշխատանքային փորձը բանկերում և/կամ վարկային կազմակերպություններում ցանկալի է,
    3. Բարդ և արագ փոփոխվող միջավայրում աշխատելու ունակություն,
    4. Հաղորդակցության և կազմակերպչական հմտություններ,
    5. Թիմում աշխատելու պատրաստակամություն,
    6. Բարձր պատասխանատվության զգացում,
    7. Բազմատեսակ հանձնարարությունների միաժամանակ իրականացման ունակություն,
    8. Համակարգչային ծրագրերից օգտվելու իմացություն (MS Office),
    9. Անգլերեն լեզվի իմացությունը ցանկալի է:

    ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁ

    «ՔԱՐԴ ԱգրոԿրեդիտ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ-ն իր աշխատակիցների համար սահմանում է արտոնությունների փաթեթ, այդ թվում `տարեկան պարգևավճար, ապահովագրական փաթեթ, արտոնյալ պայմաններով բանկային ծառայություններ, բազմաբնույթ վերապատրաստումներ, անհատական մասնագիտական զարգացման պլան և այլն:

    ԴԻՄԵԼՈՒ ԿԱՐԳԸ

    Հետաքրքրված անձինք կարող են իրենց ինքնակենսագրականը (CV) ուղարկել hr@card.am էլ. հասցեին՝ նամակի թեմա դաշտում նշելով հաստիքի անվանումը («Հետգործառնական բաժնի մասնագետ Աշտարակ մասնաճյուղում») կամ  ինքնակենսագրականի (CV) թղթային տարբերակը նեկայացնել Ընկերության գլխամասային գրասենյակ. հասցեն՝ Երևան 0037, Ազատության 1/21 կամ տարածաշրջանային գրասենյակ։

  • Ապառիկի մասնագետ
    Տեղադրվել է` 18.09.2025 Վերջնաժամկետ: 18.11.2025
    Աշխատանքի նկարագրություն
    «ՔԱՐԴ ԱգրոԿրեդիտ» ՈՒՎԿ-ն փնտրում է Ապառիկի մասնագետ, ով ունի վերլուծական կարողություններ, արդյունավետ բանակցելու և համագործակցելու հմտություն, պատասխանատվության զգացում, թիմում աշխատելու հմտություն։
    Պահանջներ

     

    • Տեղական շուկայի վերլուծություն, բիզնես առաջարկների ներկայացում՝ ուղղված վաճառքների թիրախների իրականացմանը, հաճախորդների հետ համագործակցության ընդլայնմանը,
    •  համագործակցող ընկերությունների ներգրավում, նրանց հետ հարաբերությունների վարում, վաճառքների խթանում և մոնիթորինգների իրականացնում,
    •  ապառիկ ֆինանսավորման և թվային վճարումների դինամիկ զարգացման և տեղական շուկայում մրցակցության բարձրացման նպատակով ակցիաների նախաձեռնում և իրականացման ապահովում,
    • նոր պրոդուկտների ստեղծման և առկա պրոդուկտների բարելավման առաջարկների ներկայացում և դրանց իրագործմանն աջակցություն,
    • սքորինգների նախնական թեստավորում և առաջարկությունների ներկայացում՝ վարկային ռիսկերի նվազեցման համար,
    • վարկային փաթեթների հաշվառում, դասակարգում և արխիվացում՝ ներառյալ փաստաթղթերի ամբողջականության և ճշգրտության ստուգում։
    • պահանջվող փաստաթղթերի և հայտերի ճշգրտության վերահսկում՝ սխալների և բացթողումների կանխարգելման համար,
    • ծրագրային և օպերացիոն թարմացումների իրականացմանն աջակցություն՝ թեստավորում, հետադարձ կապ, խնդիրների հաղորդում IT բաժնին,
    • ժամկետանց հաճախորդների հետ աշխատանք՝ հեռախոսազանգեր, SMS/email հիշեցումներ, անհատական մոտեցում մինչև խնդրահարույց վարկերի բաժին փոխանցելը,
    • վարկային գործընթացների օպտիմալացման առաջարկություններ՝ արագացման և արդյունավետության բարձրացման նպատակով,
    • պորտֆելի ծավալի և շահութաբերության մեծացման ապահովում՝ ներառյալ նոր վաճառքի կետերի ներգրավում և առկա կետերում վաճառքների խթանում,
    • վաճառքի անձնակազմի խորհրդատվություն և ուսուցում՝ ապառիկ պրոդուկտի պայմանների, ծրագրերի և ընթացակարգերի վերաբերյալ,
    • մրցակիցների և տեղի մանրածախ շուկայի ուսումնասիրում,
    • խանութ-վաճառակետերի պարբերական մոնիթորինգ՝ վաճառքի գործընթացների, պայմանների և բրենդի ներկայացման ստուգում,
    • համագործակցությունների բաժնի վարկային, գործառնական և այլ ռիսկերի կառավարում,
    • բաժնի գործունեության վերաբերյալ պարբերական հաշվետվությունների ներկայացում,
    • աշխատանքային ընթացակարգերի և ներքին կանոնակարգերի պահպանում,
    • ընկերության ղեկավարության կողմից տրված այլ հանձնարարությունների կատարում։

    Անհրաժեշտ հմտություններ:

    • Բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտության, բիզնեսի կամ հարակից ոլորտներում,
    •  2+ տարվա աշխատանքային փորձ B2B վաճառքի ոլորտում,
    •  վաճառքների մեխանիզմների և գործիքների իմացություն։