+(374)60-440-552
sitemap
Աշխատատեղեր
Բարի գալուստ ՔԱՐԴ ԱգրոԿրեդիտ ՈՒՎԿ ՓԲԸ: Մեր ընկերությունը, հավատարիմ մնալով իր սկզբունքներին, միշտ ստեղծում է աշխատանքի հավասար հնարավորություններ և գործնական այնպիսի միջավայր, որտեղ հնարավոր է գրանցել ինչպես մասնագիտական, այնպես էլ անձնական աճ: ՔԱՐԴ ԱգրոԿրեդիտ-ը մշտապես նպաստում է իր անձնակազմի պրոֆեսիոնալ հմտությունների զարգացմանը և ընկերության ներսում ունեցած առաջընթացին: Մեր մոտեցման հիմքում ընկած է խորը հարգանք յուրաքանչյուր անհատի հանդեպ: Մենք գիտակցում ենք, որ մեր հաջողությունը պայմանավորված է ՔԱՐԴ ԱգրոԿրեդիտ-ի աշխատակիցների նվիրվածությամբ ու եռանդով:

Միացե՛ք մեզ, եթե ցանկանում եք ընդգրկվել մեր թիմում, որտեղ անձնական նվիրումը, հավասարությունը և պրոֆեսիոնալիզմը գլխավոր նախապայման են:
Մեզ հետ աշխատելու առավելությունները
  • Ոչ Ֆինանսական Խրախուսումներ
    Առողջության ապահովագրություն
    Ուսուցման և վերապատրաստման հնարավորությունուն
    DayOff-ի հնարավորություն
    Թիմային հավաքույթներ և միջոցառումներ
  • Վարձատրություն և ֆինանսական խրախուսում
    Մրցունակ աշխատավարձ
    Բոնուսային համակարգ
    Պարգևատրումներ
Միացեք մեր թիմին
  • Վարկային մասնագետներ
    Տեղադրվել է` 21.03.2024 Վերջնաժամկետ: 18.04.2024
    Աշխատանքի նկարագրություն
    Պաշտոն՝ Վարկային մասնագետներ հետևյալ մասնաճյուղերում աշխատելու համար․ Պաշտոն՝ Վարկային մասնագետներ Աշտարակ մ/ճ, Էջմիածին թիմ,Մասիս մ/ճ,Արմավիր մ/ճ, Արտաշատ մ/ճ
    Պահանջներ

    ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՆԿԱՐԱԳԻՐ    

    «ՔԱՐԴ ԱգրոԿրեդիտ» ՈՒՎԿ-ն փնտրում է վարկային մասնագետ: Վարկային Մասնագետն իրականացնելու է պոտենցիալ վարկառուների նախնական ուսումնասիրություն, ինչպես նաև տեղում այդ հաճախորդների հետ աշխատանքների կազմակերպում` վարկային առաջարկների կազման համար անհրաժեշտ տեղեկատվության ստացման և ֆինանսական վերլուծություն իրականացնելու նպատակով:

    ՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

    -Վարկային հաճախորդների ակտիվ ներգրավման աշխատանքների իրականացում,

    -նոր և ընթացիկ հաճախորդների հետ մշտական աշխատանքի իրականացում,

    -վարկային հայտերի ուսումնասիրություն, այցելություններ -հաճախորդների գործունեության վայր և նրանց ֆինանսատնտեսական և սոցիալական վիճակի վերլուծություն,

    -վարկային ռիսկերի գնահատում, ներառյալ հաճախորդների վարկունակության, վճարունակության ևգրավի գնահատում,

    -վարկային կոմիտե վարկային գործերի ներկայացում,

    -վարկային փաթեթի ձևավորում և վարկերի տրամադրում,

    -տրամադրված վարկերի պարբերական մոնիտորինգի իրականացում։

    ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ

    - Բակալավրի կամ ավելի բարձր որակավորում,

    - թիմում աշխատելու ունակություն,

    -ՀՀ տնտեսության ընթացիկ զարգացումների վերաբերյալ իրազեկվածություն, մասնավորապես գյուղատնտեսության ոլորտում,

    -ՀՀ գյուղական տարածքների վերաբերյալ իրազեկվածությունը ցանկալի է,

    - Վարորդական իրավունքի առկայություն (մեքենա վարելու կարողությունը կդիտվի որպես առավելություն):

    ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁ

    Պայմանական` կախված թեկնածուի մասնագիտական որակավորումից և համապատասխան աշխատանքային փորձից։ Հետագայում այն ունենալու է ուղիղ կապ սպասարկվող վարկային պորտֆելի ծավալից և որակից։

    ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

    «ՔԱՐԴ ԱգրոԿրեդիտ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ –ն փնտրում է վարկային մասնագետներ «Աշտարակ» , «Էջմիածին» թիմ, «Մասիս» , «Արմավիր» , «Արտաշատ»  մասնաճյուղերի համար։ 

    «ՔԱՐԴ ԱգրոԿրեդիտ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ-ն իր աշխատակիցների համար սահմանում է արտոնությունների փաթեթ, այդ թվում տարեկան պարգևավճար, ապահովագրական փաթեթ, արտոնյալ պայմաններով բանկային ծառայություններ, բազմաբնույթ վերապատրաստումներ, անհատական մասնագիտական զարգացման պլան և այլն:

    ԴԻՄԵԼՈՒ ԿԱՐԳԸ

    Հետաքրքրված անձինք կարող են իրենց ինքնակենսագրականը (CV) ուղարկել hr@card.am էլ. հասցեին՝ նամակի թեմա դաշտում նշելով հաստիքի և վայրի անվանումը («Վարկային Մասնագետ,_____ Մասնաճյուղում») կամ  ինքնակենսագրականի (CV) թղթային տարբերակը նեկայացնել Ընկերության գլխամասային գրասենյակ. հասցեն՝ Երևան 0037, Ազատության 1/21 կամ տարածաշրջանային գրասենյակ։

  • Հետգործառնական մասնագետներ
    Տեղադրվել է` 21.03.2024 Վերջնաժամկետ: 30.04.2024
    Աշխատանքի նկարագրություն
    Պաշտոն            Հետգործառնական բաժնի մասնագետ Աշխարհագրական տարածք     «Շիրակի մարզ, Ազատան ներկայացուցչություն
    Պահանջներ

    ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՆԿԱՐԱԳԻՐ    

    Իրականացնել վարկավորման գործընթացի հետ կապված վարկային, երաշխավորության, գրավի պայմանագրերի պատրաստում:

    ՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

    - Իրականացնել գրավի պայմանագրերի կազմում և դրանց նոտարական վավերացում, անհրաժեշտության դեպքում նաև դրանց պետական գրանցում ՀՀ կառավարությանն առընթեր անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեի սպասարկման գրասենյակներում,

    - Ընկերության համակարգչային ծրագրում մուտքագրել հաճախորդի տվյալներ և վարկային, գրավի ու երաշխաավորության պայմանագրեր,

    - վարկային փաթեթների կազմում և հաշվառում, ինչպես նաև այլ աշխատանքներ՝ կապված փաստաթղթերի կազմման և շրջանառության հետ,

    - ապահովել հաճախորդի կողմից փաստաթղթերի պատշաճ ստորագրումը։

    ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ

    1. Բարձրագույն տնտեսագիտական կամ տեխնիկական կրթություն,
    2. Աշխատանքային փորձը բանկերում և/կամ վարկային կազմակերպություններում ցանկալի է,
    3. Բարդ և արագ փոփոխվող միջավայրում աշխատելու ունակություն,
    4. Հաղորդակցության և կազմակերպչական հմտություններ,
    5. Թիմում աշխատելու պատրաստակամություն,
    6. Բարձր պատասխանատվության զգացում,
    7. Բազմատեսակ հանձնարարությունների միաժամանակ իրականացման ունակություն,
    8. Համակարգչային ծրագրերից օգտվելու իմացություն (MS Office),
    9. Անգլերեն լեզվի իմացությունը ցանկալի է:

    ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁ

    «ՔԱՐԴ ԱգրոԿրեդիտ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ-ն իր աշխատակիցների համար սահմանում է արտոնությունների փաթեթ, այդ թվում `տարեկան պարգևավճար, ապահովագրական փաթեթ, արտոնյալ պայմաններով բանկային ծառայություններ, բազմաբնույթ վերապատրաստումներ, անհատական մասնագիտական զարգացման պլան և այլն:

    ԴԻՄԵԼՈՒ ԿԱՐԳԸ

    Հետաքրքրված անձինք կարող են իրենց ինքնակենսագրականը (CV) ուղարկել hr@card.am էլ. հասցեին՝ նամակի թեմա դաշտում նշելով հաստիքի անվանումը («Հետգործառնական բաժնի մասնագետ Ազատան մասնաճյուղում») կամ  ինքնակենսագրականի (CV) թղթային տարբերակը նեկայացնել Ընկերության գլխամասային գրասենյակ. հասցեն՝ Երևան 0037, Ազատության 1/21 կամ տարածաշրջանային գրասենյակ։

  • Ներքին աուդիտի ծառայություններ մատուցող ընկերություն/անձ
    Տեղադրվել է` 29.01.2024 Վերջնաժամկետ: 20.03.2024
    Աշխատանքի նկարագրություն
    Մենք փնտրում ենք փորձառու և վստահելի ներքին աուդիտի ծառայություններ մատուցող ընկերություն կամ ֆիզիկական անձ՝ օգնելու մեր կազմակերպությունների խմբին ներքին վերահսկողության և համապատասխանության պահպանման գործում: Այս ծառայությունը հետաքրքիր հնարավորություն է տալիս աշխատել տարաբնույթ կազմակերպությունների հետ, այդ թվում՝ ունիվերսալ վարկային կազմակերպություն, հիմնադրամ և առևտրային ընկերություններ:
    Պահանջներ

    Աշխատանքի անվանումը՝ Ներքին աուդիտի ծառայություններ մատուցող ընկերություն/անձ

    Ընկերություն՝  ՔԱՐԴ  խումբ (այսուհետ՝ Խումբ)

    Գտնվելու վայրը՝ Երևան

    Հիմնական պարտականությունները.

    • Մշակել և ներդնել Խմբի ներքին աուդիտի պլան` ապահովելով ռազմավարական առաջնահերթությունների և ռիսկերի ախորժակի հետ համապատասխանություն:
    • Իրականացնել ներքին աուդիտ աշխատանքներ խմբի բոլոր կազմակերպություններում՝ ներառելով ֆինանսական, գործառնական և համապատասխանության ոլորտները:
    • Գնահատել և առաջարկել բարելավումներ ներքին վերահսկողության, ռիսկերի կառավարման և համապատասխանության ստուգման գործընթացների համար:
    • Պատրաստել աուդիտորական հաշվետվություններ, որոնք կնկարագրեն կատարված աշխատանքների արդյունքները, առաջարկությունները և բարելավմանն ուղղված գործողությունների ծրագրերը:
    • Համագործակցել հիմնական շահագրգիռ կողմերի հետ՝ աուդիտի առաջարկությունները ներդնելու համար, և հետևել առաջընթացին:

    Որակավորումներ

    • Հաշվապահական հաշվառման կամ ֆինանսների ոլորտում կրթություն, ցանկալի է մասնագիտական որակավորումներ (ACCA, CIA):
    • Փորձ ֆինանսական ծառայությունների, հիմնադրամների և առևտրի ոլորտներում ներքին աուդիտի իրականացման գործում:
    • Աուդիտի ստանդարտների, ռիսկերի կառավարման և համապատասխանության պահանջների լավ իմացություն:
    • Գերազանց հաղորդակցման և միջանձնային հմտություններ:
    • MS Office-ի իմացություն
    • Անկախ և բազմաֆունկցիոնալ թիմերի հետ համատեղ աշխատելու կարողություն:

    Ինչպես դիմել. Հետաքրքրված թեկնածուներին կամ ընկերություններին առաջարկվում է ներկայացնել մանրամասն առաջարկ՝ ներառյալ ուղեկցող նամակ, ռեզյումե կամ ընկերության նկարագրություն: Խնդրում ենք Ձեր առաջարկն ուղարկել jobs@card.am էլ.

    Դիմելու վերջնաժամկետ՝ 20 փետրվարի, 2024թ

    Մեր մասին:

    ՔԱՐԴ խումբ

     «Ագրոբիզնեսի և գյուղի զարգացման կենտրոն» հիմնադրամն  աջակցում է ֆերմերներին և ագրոբիզնեսին սննդամթերքի ոի հարակից ապրանքների արտադրության և մարքեթինգի գործում: Այն հիմնադրվել է 2005 թվականին Հայաստանում ԱՄՆ կառավարության ծրագրի, USDA-ի, այնուհետև ԱՄՆ ՄԶԳ-ի աջակցությամբ:

    «Ագրովիժն» ՓԲԸ-ն զբաղվում է գյուղատնտեսական ապրանքների առևտրով և գյուղատնտեսության արտադրության բոլոր ոլորտներում տրամադրում է տեխնիկական աջակցություն և խորհրդատվական ծառայություններ։

    «ՔԱՐԴ ԱգրոԿրեդիտ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ-ն տրամադրում է վարկեր՝ արտադրության արդիականացման, հումքի, արտադրական գործընթացների կազմակերպման և ապրանքների/ծառայությունների շուկայավարման, սեզոնային արտադրության և/կամ առևտրային կարիքների ֆինանսավորման համար, ինչպես նաև գյուղատնտեսական տեխնիկայի ֆինանսական լիզինգ:

    «ԱգրոՏրենդ» ՓԲԸ-ն զբաղվում է ջերմոցային և խաղողագործության ոլորտների վաճառքով և ծառայություններ մատուցելով: Ընկերությունն ունի տարբեր գործընկերային ցանց ամբողջ աշխարհում՝ ներառյալ Գերմանիա, Հունաստան, Իսրայել, Ռուսաստան, Իտալիա, Իսպանիա, Չինաստան և Նիդեռլանդներ:

    «ՍմարթԱգրո» ՓԲԸ-ն մասնագիտացած է անասնաբուժական ծառայությունների, արհեստական բեղմնավորման և անասունների բարձրորակ կերի վաճառքի ոլորտում: Այն առաջարկում են խորհրդատվական ծառայություններ Վրաստանի, Ավստրիայի, ԱՄՆ-ի, Ռուսաստանի, Նիդեռլանդների, Լեհաստանի, Գերմանիայի և Կանադայի իր գործընկերների հետ միասին:

    «ԱգրիԿոնցեպտ» ՓԲԸ-ն  մասնագիտացած է գյուղատնտեսական ապրանքների առևտրի ոլորտում: Այն նաև տեխնիկական աջակցություն և խորհրդատվական ծառայություններ է մատուցում կաթնամթերքի վերամշակման, մրգերի վերամշակման և գինու արտադրության ոլորտներում։ Այն նաև ունի օրգանական մթերքի վաճառքով զբաղվող մասնագիտացված խանութ և համագործակցում է Դանիայից, Ավստրիայից, Նիդեռլանդներից, Իտալիայից, Հարավային Կորեայից և Գերմանիայից տարբեր գործընկերների հետ:

    «Կուլտիվա» ՓԲԸ-ն ներգրավված է գյուղատնտեսական տեխնիկայի, կթման տեխնոլոգիաների, խաղողի արտադրության համար սարքավորումների ներմուծմամբ ու վաճառքով և ունի գործընկերային ցանց ամբողջ աշխարհում, ներառյալ ԱՄՆ, Շվեդիա, Իտալիա, Հնդկաստան և Կանադա:

  • Ռիսկերի կառավարման և որակի վերահսկողության բաժնի մասնագետ։
    Տեղադրվել է` 12.04.2024 Վերջնաժամկետ: 05.05.2024
    Աշխատանքի նկարագրություն
    «ՔԱՐԴ ԱգրոԿրեդիտ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ-ն փնտրում է մոտիվացված և խելացի թիմի անդամի, ով կմիանա Ընկերությանը որպես Ռիսկերի կառավարման և որակի վերահսկողության բաժնի մասնագետ։
    Պահանջներ

    Աշխատանքային պարտականություններ

    • Վարկային հայտերի փաթեթների ուսումնասիրություն, ռիսկայնության գնահատում, եզրակացության տրամադրում, ներկայացում համապատասխան կոմիտեների նիստերին,
    • Վարկային մոնիթորինգների իրականացում, այցեր հաճախորդների տնտեսություններ, հաշվետվությունների կազմում,
    • Ներդրվող նոր վարկային պրոդուկտների ռիսկայնության հնարավոր մակարդակների ուսումնասիրություն, հավանական ռիսկայնության մակարդակների սահմանում և տրամադրում շահագրգիռ ստորաբաժանումներին,
    • Ղեկավարությանը ներկայացվող ամսական/եռամսյակային հաշվետվությունների կազմում ներքին և արտաքին նորմատիվների, կենտրանացումների վերաբերյալ,
    • Ընկերության ֆինանսական ակտիվների ամենամսյա դասակարգման և պահուստավորման հաշվարկների իրականացում՝ համաձայն ռեգիստրի պարբերական տեղեկատվության, հետդասակարգումային ստուգում,
    • «Ֆինանսական գործիքներ» ՖՀՄՍ 9 ստանդարտի համաձայն ֆինանսական և այլ ակտիվների արժեզրկման հաշվարկների իրականացում,
    • Ընկերության բոլոր ստորաբաժանումների պարգևավճարների հաշվարկում,
    • Մասնակցություն բաժնի կողմից կազմվող ընթացակարգերի և կարգերի կազմման գործընթացին, առաջարկների ներկայացում,
    • Ընկերության ակտիվների Տարեկան գույքագրման աշխատանքներին մասնակցություն,
    • Բաժնի ղեկավարի կողմից տրվող այլ առաջադրանքների կատարում:

    Անհրաժեշտ հմտություններ

    • Բարձրագույն կրթություն (տնտեսագիտական, ֆինանսական, տեխնիկական ոլորտում),
    • Նվազագույնը 2-3 տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում (վարկային, ռիսկերի կառավարում),
    • MS Office և ASBank-ի իմացություն,
    • Վարկային օրենսդրության իմացություն,
    • Վերլուծություններ և հետազոտություններ իրականացնելու հմտություններ,
    • Հաղորդակցման հմտություններ,
    • Ճշտապահություն և պատասխանատվության զգացում,
    • Բիզնեսի և գյուղատնտեսության վերլուծության հմտություններ,
    • Ժամանակի արդյունավետ կառավարում, hստակ սահմանված ժամկետներում աշխատելու ունակություն,
    • Ազնվություն, պատասխանատվություն,
    • Խնդիրների արագ և արդյունավետ լուծման կարողություններ, միաժամանակ մի քանի առաջադրանք կատարելու կարողություն,
    • Փոփոխություններին արագ արձագանքելու կարողություն,
    • Մանրուքների նկատմամբ ուշադրություն,
    • Թիմում արդյունավետ աշխատելու ունակություն,
    • Գործարար էթիկայի նորմերի իմացություն և դրանց կիրառում

    ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

    Համալրելով ընկերության Թիմը՝ հնարավորություն կունենաք օգտվել նաև հետևյալ  արտոնությունների  փաթեթից `

    • Բժշկական ապահովագրություն,
    • Կորպորատիվ միջոցառումներ,
    • Վճարովի հավելյալ ոչ աշխատանքային օրեր,
    • Ընկերության կատարողականության վրա հիմնված բոնուսներ,
    • Ամենամյա վերապատրաստումներ

    ԱՇԽԱՏԱՎԱՐՁ

    Պայմանական`կախված թեկնածուի մասնագիտական որակավորումից և համապատասխան աշխատանքային փորձից։

    ԴԻՄԵԼՈՒ ԿԱՐԳԸ

    Հետաքրքրված անձինք կարող են իրենց ինքնակենսագրականը (CV) ուղարկել hr@card.am էլ. հասցեին՝ նամակի թեմա դաշտում նշելով հաստիքի անվանումը («Ռիսկերի կառավարման և որակի վերահսկողության բաժնի մասնագետ») կամ  ինքնակենսագրականի (CV) թղթային տարբերակը նեկայացնել Ընկերության գլխամասային գրասենյակ. հասցեն՝ Երևան 0037, Ազատության 1/21 կամ տարածաշրջանային գրասենյակ։